15 mars 2015

Fina vädret gör en glad

Veckorna går så snabbt! Tänk att Linda kommer hem snart!

För det första, Gud vad härligt det var med solen denna veckan!

Jag körde bil för första gången detta året, och vi körde till Annica och Tony! Alltid lika skoj!

Dom tyckte om hunden också!

Faster Ingegerd hängde på sjukhuset när jag slutat och jag tänkte att det är väl konstigt att vi alltid träffas här.
Ingegerd sa att jag hade ju frågat om jag ville hänga med dom, men det hade jag såklart glömt.
Härligt att få åka dit och umgås med alla fina människor!



Logopeden lärde mig att man kunde få allt uppläst av telefonen. En helt ny värld har öppnat sig! Nu kan jag hänga med varje gång någon skriver ett långt meddelande eller liknande! Fantastiskt bra!

Vi körde till Lena, som givetvis inte var hemma, men vi fick iaf den fina utsikten!

Där skulle man bo!

Men vi har det ganska fint vi också

Gissa vad vi stötte på när vi körde från Lena? En hemglassbil! Glad som attan, och vi köpte såklart favoritglassen, nämligen:

Punsch-glass! 

Det blev fredag och kvällen ägnades hos Nille och Johanna!

Mitt hår växer, äntligen, och ibland får jag lite kryllisar i nacken! Jag är som ett barn som får hår. Haha


Mamma och jag gjorde piroger och jag ville bara visa hur fina och goda dom var!


Jag är så glad att jag skaffade voffen som jag vet bara är min!



En annan sak är att jag aldrig förstod att jag var så himla stor när jag höll på med cellgifterna. Jag kände bara att jag inte kunde knäppa brallorna eller att tröjan var för liten. Fattade inte fören nu när jag tittar igenom mina bilder.

Denna tex:

 Eller denna:


Det är skönt att slippa övervikten iaf, och att känna att jag är vanlig igen, nästan iaf!


1 kommentar:

Alingsås-Kyrkhult sa...

Med eller utan övervikt, Du är sötast i stan. Tusen kramar till en riktigt go tjej. Tant Käthy