8 mars 2015

För det första ...

... Så skulle jag vilja säga att jag köpte den bästa grejen! 

Eltandborste! Grymt rent ut sagt!

Denna veckan har jag haft det fullt upp.
Syster Anna fyllde år och jag skickade ett paket till henne. Kan inte säga något annat än att jag älskar henne!

Tyvärr kunde jag inte besöka henne, jag hade massa besök att göra hela veckan.
Jag åt iaf en glass på Annas dag och solen sken, äntligen!


Jag skulle till ögonläkaren, som sa att jag behöver ha glasögon, och att jag skulle åka till Karlskrona och prata om mina ryckningar på högra ögat. Tydligen kan man inte få bort det, men man kunde iaf få lite vägledning på hur man kan göra för att minska ryckningarna.


Jag, mamma och Doris åkte till Lund där Sara berättade att allt såg bra ut från magnetröntgen, men att skallen var svullen.
När jag ligger ner måste jag ha ett speciellt pannband, för annars svullnar skallen av ryggmärgsvätska. 


Johan, doktorn som opererade mig andra gången, var glad att få träffa mig och han sa att han skulle operera mig om jag sa ja, vilket jag gjorde.
Operation alltså inom 2 månader. 
Det känns bra att dom fixar till mig ;).

Igår var vi på kalas för Hampus, och det är så skönt att träffa släktingarna. Synd att några fattades!

Mamma och farmor



Ha det nu så bra! Doris hälsar!

Inga kommentarer: