11 januari 2015

Nytt år, nya möjligheter!

Nu är det såhär att nu bloggar jag i slutet av veckan, jag hoppas att det blir bra.
Idag är det söndag, så nu börjar jag skriva!

I början på veckan ringde en läkare till mig och sa att jag inte hade skickat in blodproverna idag heller. Jag skickade både fredags och måndags, så jag fattade inte. Mycket kludd och mamma ringde både Sara (min läkare) och avdelningen och allting, men ingen svarade, så vi åkte till Karlshamn. Där pratade vi med massa folk, och tillslut skickade akuten oss till dagsvården, där jag äntligen fick blod!




Det var kväll när vi åkte hem, och jag var himla pigg när jag fick blod.
Ellen skickade att om jag ville kunde jag komma till henne och äta tacos.
Det var roligt att åka till henne, fina Ellen!
Vi pratade om allt och inget och jag kände att ällän och Jännu var tillbaka, haha.


Det här är tabletterna jag kommer äta livet ut. Visst är dom fina?

I fredags åkte jag till sjukhuset igen och träffade en sjukgymnast som undersökte min kropp och vad jag kunde och inte kunde. Därefter träffade jag en sjuksköterska där jag fick berätta allt som kunde förändras och liknande. På tisdag åker jag dit igen och träffar arbetsterapeuten och kuratorn.
Nu bygger jag upp mitt liv, helt enkelt!
Det började snöa när jag åkte hem!

Vi åkte till Johanna och Nille och bjöds på  tacos där också! Så himla gott!
Hos dom fick vi veta att ung cancer var i Åhus imorgon och då följde vi ju givetvis med dit!




Vi åkte alltså till Åhus, och det var så skoj att vi åkte dit.




När vi pärlat klart åkte vi givetvis till spice och mumsade på pizza


Idag hade jag tänkt simma, sen får vi vad jag hittar på sen :)
Hoppas att ni också hade en härlig vecka, för det hade jag!

Inga kommentarer: