18 januari 2015

Kära dagbok

 Dagen var måndag och jag gick aldrig ut från lägenheten. Mamma och jag gjorde varsin äggmacka med kaviar och rensade garderoben.

Dagen därpå åkte jag till Karlshamn, på sjukhuset och pratade med arbetsterapeuten, kuratorn och läkaren. Det var så skönt att få hjälpen man behöver och prata om det man måste prata om. Karlshamn var ett bra team!

På onsdag åkte jag till Sofia i Malmö och för att sitta på tåg med mössa var ingen bra idé. Med mössa är jag en helt vanlig person. När jag sen tog av den för att hitta plats flyttade alla sig. I Malmö sen funkade inte rulltrappan eller hissen, så det var en match att orka sig upp för den....


och Pixie visade att hon var så stark! Haha
Jag kan tyvärr inte lägga upp några filmer, men jag tar några bilder iaf.




Vi åkte till emporia men denna gången åt vi inte på jensens, utan vi åt thaimat som jag vet att Linda också gillade. Linda, vi åker dit när du kommer hem!


Linda har det så himla fint!


Syster Anna kom och vi åkte till mormor och Sven. Alltid lika kul att träffa dom

 

Igår fick vi ljuvlig mat hos Ingegerd, och efter att ha gjort januaritroll, tittade vi på massa kort. Det är fantastiskt att spara sina bilder. Frågan är vart mina är någonstans. Jag och foton är verkligen inte min grej, tydligen.


Tack kära dagbok, vi ses nästa söndag!

Inga kommentarer: