22 april 2014

Tisdag

Sista veckan har startat, att strålningen äntligen är slut på torsdag känns underbart.
Att slippa vara här hela veckorna istället för att vara hemma i ramnamåla, kunde inte kännas bättre.
Idag har jag pratat med doktorn, en dansktalande fruga som knappt kunde svenska. Jag är ganska glad att jag hade Jannis familj runt omkring mig i barndomen, annars hade jag aldrig förstått vad hon sa.
Jag fick inte mycket mer information om cellgifterna än jag redan visste, men att jag skall ta de lugnt och njuta av livet i mer än en månad innan cellgiftsbehandlingen börjar.
Alla människor som läser detta, jag kommer njuta! Massor! Och jag kommer vilja hälsa på allihop!

Imorse ringde jag frisören och imorgon skall jag testa peruker! Stoffe skall givetvis vara med och bestämma vilket hår jag ser snyggast ut. 
Det känns skönt att förhoppningsvis kunna hitta något som man trivs med, så man känner dig fin.

Jag längtar så innerligt när jag får sluta helt med betapreden så jag någon gång blir som vanligt igen. 

För övrigt är jag väldigt glad och lycklig, och känner att detta året hade en dålig början, men att nu kan allt bara bli bättre!


Stoffe och jag åt glass i härliga vädret!


2 strålningar kvar!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara nyheter :-D ja nu ska du äntligen få njuta av våren. Med eller utan peruk är du en vacker kvinna. Kramar från bommis