23 april 2014

Peruk

Blev informerad att mötet med frisören skulle ta 1,5 timme. Det tog högst en halvtimme innan jag bestämt vilken frisyr jag ville ha och så packade hon en påse med schampon och grejer, sen åkte vi till Sofia och Pixie.
Mamma har ju alltid skojat att jag är en riktig snabb shoppare, och det var lätt för mig här också. 
Det blev en mörkare frisyr, halvkort. Jag är väldigt nöjd, och jag hoppas jag kommer vara nöjd lite längre fram också. 
Stoffe sa att jag blev fin, så det känns ju skönt!
Nu skall jag fixa en massa frisyrer och grejer, det har jag längtat efter!
Skönt att vakna på morgonen och sätta på frillan och så var man klar. Fantastiskt!

Spenderade middagen på jensens böfhus igen, och ni kan ju ana att Jenny är glad, i både kropp och själ! 
En underbar dag, och imorgon åker jag hemåt! Checkar ut på hotellet och njuter av att strålningen äntligen är klar!!








2 kommentarer:

Emelie Sturesson sa...

Gud vad fin du va i den frisyren! Passar dig jättebra :)

Maj Lindström sa...

Du är jättesnygg i din nya frisyr! Skönt att strålningsbehandlingen är över.