28 april 2014

Kärlek som aldrig försvinner

Att igår spendera några timmar tillsammans med Lotta var fantastiskt! Återigen, jag är så glad över alla mina underbara vänner som känns så nära fast att man inte setts på flera månader!

Idag träffade jag underbara Ellen! Vi har träffats den del under mina tider på sjukhuset, och även hemma i ramnamåla.
Min bästa vän som jag umgicks massa med under högstadiet. Ällän och Jännu. Fantastiskt när man tänker på det. Du har från den dagen alltid funnits vid min sida. Och fast att vi inte har setts så vet vi vart vi har varandra. 


Därefter åkte jag hem till mamma och vilade efter lunchen.
Därefter mötte jag upp ännu en fantastisk människa! Nämligen linda! 

Vi umgicks inte så mycket på högstadiet, men efter studenten var vi som handen i handsken. Massa partyn och stohej! 
När hon varit i utlandet och gjort de hon ville mest, att bli reseledare, har vi pratat en massa och längtat efter varandra!
Äntligen fick vi ses idag, och Gud vad jag hade längtat!!


Helt plötsligt kom de två andra människor som jag älskar så mycket!
Mormor har jag träffat flera gånger, underbara människa. Men hennes lilla man, Sven, var det flera gånger jag fick krama om, och det var så roligt att äntligen vara hemma i byn en månad och bara njuta av alla människor man har runt omkring sig!


Nu sitter vi på vår fina altan och grillar!
Helt klart en fantastisk måndag! 



Inga kommentarer: