27 april 2014

Charlotta

Idag fick jag världens överraskning!
Jag hade lagt mig i sängen efter lunchen, kände mig så himla slö och ville bara sova.
Helt plötsligt kom mamma, " Jenny, är du vaken?"
Ja sa jag och efter några sekunder fick jag se att vi fått besök, av Charlotta!
Jag blev så glad att det tårades i ögonen, min underbara vän som varit i Afrika, skickat armband till mig så att vi skulle finnas i tanken nu när vi var på olika håll. Underbara Lotta! Det bästa är att när man träffar sin barndomsvän så känns det som om man sågs senast igår. Allt kändes som vanligt.
Riktig lycka!
Vi åt lite glass här hemma, sen åkte vi runt i Olofström för att visa vad som var nytt som Lotta hade missat. Inte så mycket alltså. Och knappt något folk ute heller. 
Att få prata och bara vara med en av mina bästa vänner känns så härligt!
Som sagt, utan sina vänner kommer man ingen vart! Det betyder så mycket att ha er, och att jag känner att hur jag än mår, kan jag öppna mig för er, för ni finns allt där!

Jag är fruktansvärt lycklig! Och att jag va slö och bara ville sova hela tiden försvann, minst sagt!
Lycka! Helt klart!!




Inga kommentarer: