23 oktober 2012

tisdagstankar

Nu gör jag mitt livs första mobilinlägg och hur detta kommer sluta vet jag inte riktigt.. Jag har bara sån lust att blogga, men datorn har sagt upp sig igen så den vill inte samarbeta alls. Jag har haft en intressant helg! Det har varit mycket prat med kim, vilket har varit helt underbart! Det är helt fantastiskt när man träffar nån som känns som en egens spegelbild! Vi är så lika på många plan, och vi har så mycket att berätta för varandra. Det är så roligt när vi avslutar varandras meningar, frågar samma saker direkt samtidigt och skrattar åt samma saker. Men det finns djupare saker än så som får henne att verka vara min spegelbild. Vi har varit med om liknande saker i våra liv och fast att vi samtidigt är väldigt olika, finns signaler, liknande mönster i våra liv som är skrämmande lika. Gud vad jobbigt det var att skriva på telefonen... Hur som helst så har de sista ruvorna på tatueringen försvunnit nu, så nu är den så fin! I morgon jobbar jag kväll, ska ut på en powerwalk innan frukost tänkte jag, förhoppningsvis i sällskap med Johanna! På torsdag är jag ledig och då drar jag till Malmö och hänger med Sofia! På lördag blir det löneutgång och på söndag åker jag hem till Olofström för lite födelsedagsmys för Ellen o lotta! Nu ska jag sova! Vi får hoppas att datorn börjar leva snart, så jag kan börja blogga ordentligt igen! Puss! T

Inga kommentarer: