16 november 2012

Fredag

Ligger i sängen hemma hos mamma, lyckades somna innan 22.00 igår och jag vet inte när det hände sist!

Det var ett tanden jag skrev och jag vet inte riktigt varför jag inte har haft listat sätta mig mer och skriva av mig lite.
Kan ha att göra med att jag håller på att skriva en bok och därför inte riktigt har lust att skriva av mig här också.

Hur som helst så ska jag äntligen träffa Linda idag! Det var vår när vi träffades sist!!
Ellen kommer också och jag är sååå glad att jag får tillbringa min lediga fredag med er!
Ska försöka åka inom mormor också innan jag beger mig hemåt igen för det var också månader sedan jag träffade henne..

Förra helgen var jag, Johanna, Nille, Chris och Frida i Ullared, sov i stuga och hade det gött! Alla julklappar handlade och allt man kan tänka sig fick jag med mig därifrån så nu slipper jag julstressen iaf och det känns mer än bra!

Jobbet rullar på bra och vi är inne på vår andra månad nu! Fortfarande full restaurang både fredag och lördag och på vardagarna har vi i genomsnitt 160 lunchgäster/dag. Men serveras det fläsk eller kålpudding kan antalet öka till runt 260.. Haha.

Under farsdag hade vi 3 fulla sittningar, en söndag!!!! Tokigt.
Ja, så det rullar på bra på restaurang Spice of Åhus och det är ju himla skoj!

Ja det var väl det jag hade att förtälja denna dimmiga fredag! Ha det gott allihopa, för det ska jag ha!

Inga kommentarer: