16 oktober 2012

Imorgon ska jag hitta på något himla busigt!
Jag vill inte berätta vad det är jag ska hitta på, för då blir det roligare imorgon när jag väl berättar det!
Inte för att jag tror att någon sitter och läser det jag skriver just nu, men jag måste få av nervositeten lite!

Hur som helst har jag varit ledig idag och först ringde jag ett avgörande samtal till det jag ska göra imorgon, och jag är sååå glad att det ska hända redan imorgon! gud, måste sluta prata om det innan jag försäger mig..
Sen har jag varit och handlat, stooorhandlat och handlat massa nyttigheter och goa grejer till en redig frulle imorgon!
Sen har jag tvättat också. Jag har helt enkelt gjort allt som man ska passa på att göra när man är ledig.

Aja, nu ska jag sitta här som ett litet hyperpaket och äta mina satsumas framför halvåtta hos mig.
Sen ska jag lägga mig tidigt så det äääntligen blir onsdag snart.. haha..

TJOFLÖJT!

1 kommentar:

ÅGGE sa...

jag läser alltid det vet du :)