28 september 2012

Välkommen fredag!

Idag är det äntligen fredag och jag ska faktiskt hitta på lite skojigheter idag!
Vid 13.40 ska jag möta upp Lottenplotten på stationen så ska vi tillbringa den närmaste timmen tillsammans! En kort stund är bättre än ingenting och det kommer helt klart göra gott!

Vid 16.00 börjar jag jobba, och kör ett kort pass till 22.00, för att sen följa med Johanna och Nille ( som faktiskt ska äta i restaurangen ikväll!!) till stan och ha en gryyym utekväll! ska bli riktigt kul att dra ut!

Imorgon börjar jag 11.30, och det kommer troligtvis vara lite tungt att ta bussen 10.00, och därefter jobba en heldag, men det får jag leva med!
Jag är ledig på söndag och då tänker jag åka hem till mamma och umgås lite med henne och hennes nya kompisar hemma(!!)

Ha en trevlig helg allihop!

Inga kommentarer: