26 september 2012

Min älskade kompis Johanna påminde mig om att bloggen blivit lite i skymundan ett tag nu, och det kanske skulle vara dags att dra igång lite ordentligt igen.
Jaa varför inte tänker jag!

Jag har precis bytt blad i mitt liv. Dags att fokusera på mig själv och vad jag vill göra. Hur jag mår och hur jag vill utföra saker och ting. Jag vill inte ta upp allt som hänt, och varför det har hänt, utan jag vill bara vända blad nu och gå vidare.

På fredag efter jobbet ska jag följa med Johanna och c.o. ut. Precis vad jag behöver! Att jag jobbar heldag på lördag stoppar mig inte det minsta, för på kvällen åker jag till mamma och tillbringar min lediga söndag tillsammans med henne.

Jag ska förresten försöka ta lite fler bilder under mina dagar framöver, förhoppningsvis hittar jag på saker som kan vara spännande för er att se bilder på!
Jag ska ta med systemkameran till jobbet imorgon tänkte jag och ta lite bilder på kvällen, eller kanske på fredag då vi har ordentligt uppduk. Vi får se hur jag gör, hur som helst ska jag lägga ut lite bilder på restaurangen så ni får se hur skönheten ser ut.

Nu ska jag tillbringa resten av min lediga onsdag med att lägga mig i soffan med Twixie och titta på nybyggarna.

Inga kommentarer: