30 juli 2012

Jag har kommit in i ett litet ullared-mode  drömmarnas värld tror jag. Har haft något inslag av ullared nu nästan varje natt under en veckas tid.

Inatt drömde jag att jag, oskar, anna och lotta skulle åka dit och bo i en stuga och ha det gött.
För det första krockade vi påvägen för jag beslutade mig för att jag skulle köra bilen, och jag liksom i verkligheten hade såklart inget körkort, så det gick ju inte..
När vi väl kom fram till Ullared så packade vi in oss i stugan, och jag ville såklart ge mig iväg till Gekås så snabbt som möjligt, men det ville inte Anna och Lotta, nix, dom skulle sminka sig.. så jag försökte få oskar med mig, men han var så upptagen att undersöka minibaren, som av någon anledning var fylld med choklad?.
När det började mörkna blev jag arg och sa " VI MÅÅÅÅSTE FAKTISKT GÅÅÅ NU!" men då sa anna och lotta att dom skulle minsann ut på fest så dom hade inte tid att handla..

Lyckad resa där jaaa.

1 kommentar:

Anonym sa...

stakkare:(