29 juli 2012

Jag har precis kommit hem från ännu en långpanna på jobbet. Man är lite inne i sin egna lilla värld när man jobbar såhär, haha.
Det är fruktansvärt roligt på jobbet att det knappast märks att jag jobbar, blandannat blir jag hela tiden tillsagt av Davor att jag måste pausa (när jag jobbat 7 timmar i streck (och jag tänker inte på det?)) och därefter ta en paus på 5 minuter (eller hur långt tid det tar att dricka upp ett glas äppeljuice rättare sagt) och därefter jobba 5 timmar till.

I helgen skulle jag egentligen vilja följa med mamma till Göteborg men jag lyckades inte få ledigt, och därför tänkte jag jobba riktigt ordentligt denna helgen för att jag ändå ska känna att det var värt att jobba. Det har jag gjort nu, och det känns faktiskt riktigt bra.
Jag får se fram emot fredag istället då jag och oskar firar 3 år tillsammans (Är det inte gaaalet att tiden har gått så snabbt??!) och vi ska åka till Köpenhamn och bo på hotell och bara ha det dööömysigt!

godnatt gott folk

Inga kommentarer: