7 augusti 2012

Tisdag

Jag har kommit av banan lite kan man säga. Har haft ångest för att jag inte haft tid att strukturera upp vardagen, ångest över att jag bott i en ryggsäck i några dagar.
Jag har insett hur viktigt det är att få landa, när vardagen varit ostrukturerad ett tag.
Idag har jag fokuserat på att bara vara, inga måsten, inga krav, utan bara vara mig själv, och göra det jag vill göra och strunta i det jag känner att jag måste.
Jag vill packa upp väskan, jag vill städa, jag vill tvätta - för att få struktur, få ordning, för det är först då jag kan slappna av.

Jag har tillbringat lite tid vid symaskinen idag också, blev en ny löpare till köksbordet och en liten duk att ha i vardagsrummet. världens lättaste projekt, men det var precis vad jag behövde.

Rensade precis kamerorna också, och här kommer ett litet sammandrag av några gångna veckor:

Vi börjar med en härlig helg i Juli, som började med ett efterlängtat möte med Onkelkonkel och Babs, då vi tillbringade aftonen i Karlshamn med go mat i vägga, och en fantastiskt rolig föreställning i bellevueparken


Glada gubbar i ett regnigt vägga

En alltid lika tokig Annika och Babs

Sommarskratt i bellevueparken

Fröken Signe stod för efterfesten
Dagen därpå åkte vi till Kallinge och gick på mitt kusinbarn Simons dop:












Denna helgen som var åkte Ogge och jag till köpenhamn och firade vår 3 årsdag tillsammans :

promenad på ströget påväg till hotellet

cool gatumusikant

vårt fina badrum

vårt hotellrum

glad tjej i en underbar säng

glada kids

cool tjej i badrummet innan frullen. var bara tvungen..
Och dääär var alla bilder upplagda jag hade planer att lägga upp. Det känns bra i magen nu!



Inga kommentarer: