11 juni 2012

En vanlig måndagskväll

Gud så roligt! här sitter jag, alldeles glad i hela kroppen. Jag har precis jobbat ännu ett pass och jag blir verkligen glad av det! personalen är så härlig och jag trivs så himla bra!
Det droppade in en del folk i dag, tack och lov, och för alla er fotbollsgalna, hos oss på Strand kan man titta på alla EM-matcher på storbildstv samtidigt som man äter god mat och dricker billig öl. Mycket roligare än att sitta ensam hemma i tvsoffan och hejja, så kom!

Jag öppnade precis min lilla digitalkamera och upptäckte att den innehöll massor av roliga bilder jag helt glömt att lägga upp, så jag tänkte ta tillfället i akt och lägga upp dom nu!

Höögan och jag på Calle & Björns 20år partaj

Någon snygg jävel kingar

Emma & jag på Höögans 20 års partaj

Mysmiddag med tjejerna, och en efterlängtad Linda närvarar!

20års jubileum för Musikklasserna

Ett tosigt par en kall marsförmiddag

någon ger den..
En styck glad tjej efter jobbet

Det var det det! Nu ska jag mysa lite med min extremt gosiga katt, godnatt på er!

Inga kommentarer: