21 oktober 2011

Fredag

Minsann, det har redan gått en vecka sen jag skrev senast.
Det som har hänt sedan sist, är att jag åkte en spontanresa till Karlskrona för att få lite kvalitetstid tillsammans med Sarah och Emelie, och det fick jag, vilket var underbart.

Därefter åkte jag hem till mor, packade om väskan i princip och åkte till Kristianstad. Fixade och donade och nu har Twixie fått ett klösträd även i lägenheten. Det är lycka, vill jag lova!


Därefter tog jag ett sent tåg mot Lund för att träffa Oggisen, underbart.
Nu sitter jag här i hans rum, han är på jobbet. Önskar att jag också hade ett jobb.
Jag har hittills skickat in 28 ansökningar på jobb som sökt personal, men inget svar på något. Hur deprimerande är det inte??
Ska ta en tripp in till stan och säga att jag finns.

Nu verkade som om Ogge och jag har bestämt oss ( nästan ) om vad vi ska vara utklädda till på halloweenfesten den 4. ska bli så fruktansvärt kul!

Ogge är bäst!

Inga kommentarer: