14 oktober 2011

älskade fredag

Idag är det fredag. Varför är den så älskande? det kan man fråga sig. En fredag är som vilken dag som helst i mitt fall.. varje dag är helg och allting rullar om jag puttar lite.

Idag har jag sökt två jobb till, på två restauranger i Lund. Hade vart så himla skoj om någon någongång faktiskt nappat på allt fint jag skriver i mina personliga brev jag skickar förjämnan.
Dagen kommer och då ska den komma ordentligt!

Idag var jag så fruktansvärt seg, först vid 2 ställde jag mig i duschen och började vakna till. jag är så trött på att bara låta dagarna gå utan att dom ger mig någonting. Det som är mest frustrerande är ju att alla andra har saker för sig om dagarna, så då får jag sitta här och ruttna. Det är den stora anledningen till varför jag bara ligger och dör jämt.

Har iaf varit i affären nu med mamma, det går framåt gott folk!

Om det är någon som läser, och kanske har lust att ses lite i helgen så är jag så fruktansvärt på!

Inga kommentarer: