4 augusti 2011

torsdagslunch

Igår firade jag och oskar 2 år tillsammans och dagen blev inte riktigt som planerad.
Ibland blir jag trött på männskligheten, det vet ni säkert redan.
Hm..
jaja, de timmarna vi fick tillsammans innan jag var tvungen att jobba ( När jag egentligen skulle vara ledig) var iaf fina och kvällen blev också bra.

När vi öppnade ögonen idag och fick vi flipp båda två och började ixa runt i rummet och nu, är allt precis som det var när vi kom!
alla saker är nedpackade och vi är redo att ge sig av.
Oskar åker hem till Lund imorgon och jag flyttar upp till Galtö tillsammans med frida och Rebecca. Jag klarar helt enkelt inte av att bo själv i nuläget..

Ikväll ska jag jobba igen, och jaa, jag är mer taggad än igår iaf! det är ett bra tecken, för igår var jag svinsur hela passet. Tack och lov fick jag vara runner...

Idag är det varmt som in i gatan, och det är ju härligt, såklart.
Har solat en liten stund men jag svettas verkligen sönder...
Jag kan säga en sak, det är inte kul att springa runt och jobba i långa byxor, tjocka t-shirtar och i strålande solsken dessutom! Jag som har alla svettceller placerade på ett och samma ställe (överläppen) är det itne så himla kul! haha..

Aja, nu ska jag sluta vara så bitter och söka lite jobb, jag menar, det är kanske dags att börja strukturera upp hösten lite!

1 kommentar:

Cornelia och bitterheterna sa...

Men vårt liv på Österäng då?! :'<