6 augusti 2011

Lördagseftermiddag

Här sitter jag och äter Räksallad i mitt nya hem.
Just nu bor jag i Galtö-stugan och jag har precis packat in alla mina saker.
Det känns skönt att lämna det gamla och påbörja något nytt.
Inatt sov jag ensam i hyddan och det var minst sagt inte kul alls!
Visseligen kommer jag sova ensam här också, men då har jag gjort det från början, så jag hopppas att det inte blir några problem.
Om det skulle bli det så bor ju faktiskt Rebecca och Frida på övervåningen och där finns det ju en säng ledig om det skulle vara så. Det blir nog bra! det är ju bara 24 dagar tills jag tar mitt pick och pack och åker hem till vackra blekinge igen.
folk måste tro jag är dum i huvudet som längtar hem när man är på ett sånthär ställe. Så kan det gå..

Jahaja, idag ska jag jobba 15.00-01.00. Det ska bli nice.
Igår var det kaos för min del, jag fick 2 stora sällskap på en och samma gång, så från att ha en lugn kväll, hade jag helt plötsligt 31 personer som skulle ha mat och dryck samtidigt, + de andra gästerna jag redan hade att ta hand om.
Det var skönt att få komma hem efter det passet kan jag lova!

Jag har väl inte så mycket mer att berätta än att jag saknar Oskar så otroligt mycket..
Puss på dig snutte

1 kommentar:

Cornelia och bitterheterna sa...

Åh Jenny! det är kul att läsa om dina äventyr i alla fall