8 augusti 2011

Måndagseftermiddag

Igår var det en lugn söndag och jag jobbade näst intill hela dagen. Det gick strålande!
Fick ta en taxi hem för att jag helt enkelt var för rädd för att gå i den mörka skogen. Taxi väst tjänar pengar på mig, det vill jag lova!
Idag vaknade jag kl 13.00 och jag kan fortfarande inte förstå att jag lyckades sova så länge.
Nu är kl snart 15.00 och det är väl snart dags att bege sig och boka en tvätt-tid.

Vad ska jag hitta på idag då?
Jag vet faktiskt inte riktigt, jag funderar lite på att dra med mig rebecca på lite utfärd. Hon är också ledig idag.
Kanske träffa anna om hon har tid ikväll! det ska jag kolla upp!

För övrigt mår jag bra men jag börjar bli förkyld. Har ett obehagligt tryck över bröstet och jag hostar jämt och ständigt. Jag vill verkligen inte bli sjuk!

Idag är det den 8 aug, jaa, tiden går faktiskt ganska snabbt, så snart gott folk är jag hemma i skogarna igen!
Hoppas ni har det bra allihop!


Inga kommentarer: