11 augusti 2011

Nattinatt

Sådärja!
Då var man hemma igen efter ett ordentligt kaos-pass. Haha. Jag fick sätta mig mer i kylen på jobbet och ställa mig själv frågan "Jenny, kom igen, vad sysslar du med?"
Jag har nog aldrig varit så ofokuserad i hela mitt liv. haha, pinsamt!

Aja, det blev iaf inga större missöden och pengar rullar in ändå. tack och lov!
Idag var det riktig fest på hotellet, hur gött som helst! Och Eva med gipset köttade uppe på scen tillsammans med husbandet! vilken kvinna! påminde lite om De två damerna från Ullared.

Kim-Charlie är en ängel som körde mig hem inatt så jag slapp gå i detta midvintertidsmörker ( jaa, det känns faktiskt så!)
Och just det, min frossa försvann efter bara någon timme efter att jag kom till jobbet. Det kändes gött vill jag lova!

Hmm. Jo det var nog det jag hade att berätta.
Eller nej!
Jag har insett en sak, det är inte bra att ha ny-manikyrerade naglar när man ska öppna en vinflaska, det kan ha varit det svåraste på länge! att få upp korken var inga problem, men att få upp kniven från vinöppnaren! haha.. ett poäng till kaos-Jenny!

Nu var det slut på nyheter!

Inga kommentarer: