13 augusti 2011

När tiden bara rullar

Jag kan inte säga annat än att tiden denna sommaren har gått galet fort! Nu är vi snart inne på höstsäsongen och jag har haft en bra sommar här uppe.
Känns konstigt att jag nu kommer vänta ett helt år på att få uppleva sommaren igen. som man har längtat!
Det är mer än 2 månader sedan jag tog studenten och det är bara sjukt.
Känns som om tiden går så snabbt att jag inte riktigt får tid att uppleva allt det vackra.

Igår berättade mamma att han hade badat med Twixie i badkaret. " det var förenat med livsfara" sa hon, men att Twixie älskade det och bara hängde i famnen på mamma. Vad är det för katt jag har egentligen?

idag är det 17 dagar tills jag åker hem, är det inte sjukt? Då ska jag kolla på emils hus, åka och hälsa på anna i göteborg och se deras nya lägenhet, jag ska hälsa på mormor och sven som också har flyttat. Jag ska mysa med Twixie i hundra år. Hälsa på Anna, Lotta, Emmie, Emma, Ellen, Linda och Anna. Fasen vad jag saknar er!
Kristianstad-tjejerna också!
Det kommer bli super när jag kommer hem.
Jag tror jag redan nu ska förberedda mig lite på vad jag ska berätta, alla kommer fråga hur jag har haft det, vad jag har haft för mig och allt sånt där! det kommer bli kul.

Nu taggar jag inför dagens arbetspass, och snart är det dags för den japanska konferensen, den kommer bli super! iklädda kimono ska vi servera det 500 personers stora sällskapet. det kommer bli magiskt. Massa dansare, musiker och underhållare hela kvällen.

På tisdag ska rebecca och jag åka över till Norge med colorline. vi kommer må sådär på jobbet dagen efter, men det blir nog bra med det, haha.

Inga kommentarer: