14 augusti 2011

Söndagskväll

Idag är det söndag och tro det eller ej, men idag regnar det faktiskt här i strömstad!
Jag jobbade frukost i morse och det gick la bra fast att jag gick runt som en zoombie.
sen jag kom hem har jag suttit och tittat på massa bilder på tatueringar och varit inne på ullared-bloggen. haha. jag är så sjukt sugen på båda två så det är helt galet.
När jag kommer hem ska jag ge blod och sen smäller det nog för min första tatuering faktiskt! ska bli nice!

Imorgon ska jag äta lite lunch med systeryster, och sen åker hon hem, hur sjukt är inte det?
Det är verkligen inte långt kvar till hösten nu alltså!
På onsdag börjar C4 skolan igen, knas det också att jag inte sitter i aulan den dagen.
När jag kommer hem kommer jag sätta på mig min studentmössa och låtsas att jag tar studenten. Jag vill aldrig glömma känslan.
eftersom att alla mina studentbilder försvann från studentdagen, så fårjag väl arrangera nya. haha.
Dessutom blev ju ABC-bilderna ingen hit heller, så det blir kanske ett måste. Knas!

Hm.. Vad har jag mer att berätta?
Jo, mina ögon har nog fått skabb. nääääää.. men det kliar en massa och ögonen rinner jämt och det svider dessutom på samma gång. hm.. jag har smörjt ögonen idag med någon mirakelsalva som rebecca hade så jag hoppas på att det blir bra!

åååh vad meningslösa inlägg det blir nu hela tiden!?
och inga bilder för jag jobbar bara och då har jag inte tid att fota. haha.

Men på tisdag, då ska jag och rebecca kötta med bilder, för då ska vi åka till Norge som sagt. Ska bli himla sköj!
Dessutom är jag ledig på onsdag så det är all in som gäller!

Oj, nu blev jag pepp minsann!
Imorgon kommer lönen! wooooooohoo.
herregud, glöm allt jag skrivit, jag gör ett nytt försök imorgon!
Fixade fina naglar när Anna och jag hade systermys i tisdags

Återigen, Twixie är en speciell katt, hon äälskar sitt kattgräs

Inga kommentarer: