9 juni 2011

torsdagsförmiddag

Gårdagen var fantastisk! svinkul hade jag!
Karnevalen gick för snabbt, ännu en sak över inför studenten, jaa, tiden går för fort!
Partajade järnet under förmiddagen och eftermiddagen, sen gick vi hem till mig för att ha picknick på gräsmattan för att äta pizza. Vi hade det mysigt.
Höja peppen ännu en gång under dagen och denna gången för utgång! åkte till stan och köttade på bånken, som föritllfället heter banken igen, punkten över a:et är borta igen. Felicia och jag borde få vara med i en musikvideo, vi vet hur man köttar.
stannade till 02.00, när jag kom hem gjorde jga pyttipanna igen, det är gott. Dessutom hatar jag mjölk men igår var det gott.
Nu är min garderob tömd och allt ligger fint på sängen. Snart flyttar jag till strömstad.
Jag har pratat med madde idag och då blev jag glad. Nu är det fixat att oskar och jag ska bo tillsammans i sommar, boendet för honom är fixat. det känns underbart!
förut var jag ledsen, men nu börjar jag bli glad igen. det kommer bli bra dethär!

Imorgon tar jag studenten och jag är både glad och ledsen. jag kommer antagligen både skratta och gråta oavbrutet. men det är okej. Undra hur många timmar, dagar, veckor, kanske till och med månader det kommer ta innan jag kommer förstå att sommaren detta året inte är ett sommarlov utan ett avslut på gymnasietiden.

Jag vet att detta inlägget blir galet flummigt, men idag är jag flummig. Känns om om inga pusselbitar är på plats, fast att dom i verkligheten är det. jag borde vara lugn, glad, men jag är förvirrad. Jag ska städa vidare i lägenheten nu och förhoppningsvis snart få koll på läget, sätta mig på tåget och fira CHARLOTTAS student!



Pösspöss

Inga kommentarer: