6 juni 2011

Bal på slottet

WOW vilken kväll det var igår! åh vad roligt det var! och alla var så fina!


Först fixade jag mig hos Johanna, och hade det kalaskul redan då. Sen kom viktor och hämtade upp mig förtidigt så jag fick stressa runt och försöka få med mig allt jag skulle. jag kan erkänna att jag inte riktigt lyckades med det.
Åkte Cabbe till Vä för att hämta Rebecca min andra baldejt, och så åkte vi till Tivoliparken och drack lite Champagne. På den vägen åkte vi nedrullat och både jag och Rebecca satt och höll om håret så att vi inte skulle se helt bortblåsta ut när vi kom fram.
Tack och lov rullade vi upp efter att vi stannat i Tivoliparken och rullade inte ner fören vi stod i bilkön i en halvtimme. Den var helt galen!
Väl framme, hoppade vi ut, gick på den minimala röda trappan och minglade runt lite först utanför. Tog en massa bilder. Mamma och pappa också, höhö.
Efter 2 timmar gick vi in till innegården på slottet och minglade där yttligare en timme. Sen var det mat, och hade inte tjejerna jag satt runt varit så himla härliga så hade nog den måltiden kunnat bli ganska tråkig.
Jag skrattade nog konstant genom hela de tre och en halv timmarna som vi satt och åt.
Liveband, och dom spelade för kort tid, för det var kul att dansa till gamla slagdängor. sen tog Dj:arna över, och då blev det ös på riktigt. Satan vad vi dansade. mina tår började blöda, men brydde jag mig? Nää, det gjorde jag inte, för denna kvällen var fantastisk!
Jag hade verkligen jätteroligt och det var så kul att se alla så uppklädda och nu när jag tänker på att om 7 dagar åker upp till strömstad och inte kommer hem fören 3 månader så blir jag lite ledsen. Jag kommer verkligen sakna allting.







Jag vill tacka alla som gjorde min kväll helt fantastisk!

Inga kommentarer: