11 juni 2011

Dagen efter stora dagen

Vilken fantastisk student jag hade. Men jag kan fortfarande inte tro att det är sant, att jag efter 12 år i skolan, plötsligt inte måste tillbringa tid där längre! helt galet!

Min kamera har sagt upp sig, så jag kan varken se, föra över eller göra någonting med kameran.. håller tummarna för att jag kommer få se dom bilderna någongång..

Först var det Champagne i tivoliparken, massa mys med klassen, tog bilder och hade det härligt.
Fikade på Fenix och njöt av att solen äntligen tittade fram.
åter i tivoliparken och därefter fantastisk konsert arrangerad av ettorna och tvåorna. Herregud vad rörande den konserten var, grät som en gris.

Studentlunch på T-baren och maten var göttig och folk höll tal. En sak som är säker är att C4 alltid kommer vara mig nära om hjärtat. jag är så glad att jag tog steget uti dimman, helt underbart!
Sen sprang vi ut, och så nervös har jag nog aldrig varit, galet!
Mitt plakat var svinkul, familjen, ni är så fina. Och tack allihop för alla fina blommor och djur!
Därefter hoppade vi på flaket och hade det underbart! fick en låda munkar på köpet, haha!

Jag åkte till Lund och firade min älskade oskar, hans mottagningen var helt perfekt och massa nya ansikten som man fick hälsa på. det tycker jag är roligt!
Blev lite missöförstånd och jag missade tåget jag tänkt åka, men det löste sig ändå. Väl framme i Kristianstad tog Mats, Anna och Natta väl hand om mig och vi köttade hela kvällen med massa dans, drinkbattle på hassle, lögner om kontakter för vakterna på Bånken och kebabätning. Vi kom hem vid 02.30 och då ville Mats ha efterfest, men han var den första som somnade. herregud vilken rolig kväll!
Jag har haft kramp i vaderna i natt och det är inte okej!

Hela dagen var helt galet bra, och jag är verkligen lycklig rakt igenom!

Jag kommer lägga in bilderna jag har så fort jag får tid, men nu vankas det först studentmottagningen för mig i morogn, och på måndag, så åker vi till Strömstad och laddar inför en fantastisk sommar! livet är underbart!

MASSA KÄRLEK TILL ALLA!

Inga kommentarer: