19 juni 2011

Söndag

Idag är jag inte riktigt lika glad som förra inlägget. Jag har blivit sjuk.
antagligen den välkända studentsjukan som slagit mig i ansiktet.
Igår jobbade jag mitt andra pass på Spahotellet, och det gick bra, såklart!
hade ansvar för uteserveringen, vilket betyder att jag får gå dubbelt så mycket.
När klockan slog 23.00 så var jag så slut i kroppen, inte nog med att benen och fötterna värkte, jag hade feber också så vid 23.30 stämplade jag ut och cyklade till oskar istället.
Hans fina lilla kiosk som var full av folk denna kvällen. Jag tänkte bara stanna någon timme, men eftersom det aldrig slutade regna, så hann klockan slå 05.00 innan vi satt oss på cyklarna och cyklade hem till vår hydda.
Idag vaknade jag upp med värk i hela kroppen, svullen hals och rinnande näsa.
Så kan det gå!

Här kommer lite bilder från min kära Xperia

På vår första dag i strömstad spelade jag, anna och oskar äventyrsgolf, och jag vann.... eller...? hööhö...


En rolig liten fylletaxi som står utanför Källvikens resturang (där vi bor typ)*

Frukost i hyddan!

Mellanmåål

Jag leker cool

Promenad längs kusten

Herr. korvchef, höhö

Igår gjorde oskar en fin mjukglass till mig, då blir man stolt!

1 kommentar:

KlaraHansen sa...

Åhhh ni verkar ha de riktigt mysigt i strömstad huset ser ju bra ut speciellt utsikten o så nära vattnet.. , hoppas det går bra på jobben så ni inte bara behöver käka nudlar.. ja har de sjukt najs med tv o data på oskars rum , höhöh men lite börjar man allt sakna er ,känns tomt ;P

men ni får ha de jätte bra :D // klara