16 juni 2011

Torsdagsmorgon

Hejsan hoppsan!
Nu är det kanske dags för mig att börja berätta lite om mitt nya liv här i strömstad.
Oskar och jag bor i Källviken i ett hus tillsammans med 4 andra. Kommer troligen komma en till, kommer bli awesome!
Människorna här är göttiga och vi har det väldigt bra här.
Här är en dålig bild på vårt hus
Och så har vi en ganska fin utsikt också!
Oskar och jag chillar mest runt denna veckan, vi börjar inte jobba fören imorgon. Det har varit ganska skönt att få vara ledig, för då har man tid att köpa två cyklar på loppis för 225 kr - pangpris!
Vi har dessutom tagit fina promenader vid havet och haft det riktigt nice!

Vi har hunnit vara på mussel-fest på skagerack, och jaa, två musslor gick faktiskt ner! Därefter party i anna och mats lägenhet, kuuul! Dessutom är det riktigt kul med en kille från sydafrika som pratar svenska, då kan man skratta ihjäl sig!

Det var nog det jag hade att berätta idag!
Idag är det sol och vindstilla så idag ska vi nog steka lite!
Ha det gött allihopa!

1 kommentar:

Stina sa...

Fan va fint ni har det! :D jag längtar till hag ska hälsa på ;D :D