22 juni 2011

Måndagskväll (Detta inlägget har jag försökt lägga upp i flera dagar nu..)

Idag har både jag och oskar varit lediga, och då tog vi tillfället i akt och hade en riktig tillsammans-dag!
Vi cyklade in till stan efter jag lyckats väcka oskar efter hundra försök, och myste runt.
Jag köpte bland annat ett nytt minneskort till kameran, så nu ska jag börja använda den igen! happyface! men jag hatar fortfarande Media Markt! ..
Massa mys vid hamnen, helt galet vad strömstad är fint!
vi försökte dessutom köpa busskort, för nu spyr vi varje gång vi tänker på att vi måste cykla in till stan varje gång vi ska jobba.

vi tog oss till team sportia, och jag köpte ett par nya joggingskor, så nu är det bara att börja kötta, eller något.

Handlade massamassa mat på Eurocash som troligen är min nya favoritaffär som jag ska lansera in till södra Sverige.
Vi lyckades ta oss hem tillslut, tog en havspromenad och kom in och lagade mat. Då gick plötsligt brandlarmet för i vår hydda finns ingen fläkt. Dessutom är Programmet till brandlarmet så invecklat att vi inte lyckades stänga av det. nu är vi halvdöva men vi är iaf mätta och glada!

Här kommer lite bilder från när ogge och jag var ute och gick :)



Jag har hundra bilder till som jag egentligen skulle vilja lägga upp, men det tar ungefär en kvart att lägga upp varje bild, så dessa tre var det mitt tålamod klarade av!

Inga kommentarer: