22 juni 2011

Onsdagsmorgon

Igår var det en fin dag. vid 14.00 hade vi vinprovning på jobbet, det var spännande!
Ska ha en vinsäljartävling i sommar, awesome!
Fick dessutom med mig menyn hem så nu ska här pluggas!
Hämtade upp oskar från kiosken och sen stack vi hem till Syster anna och handlade mat tillsammans - lyxmåltid!
Stekt vildsvin med whiskypeppar/svampsås, smörstekta sparrisar och champinjoner samt potatis. MUUUMS!

Därefter halvsov vi i soffan allihop, tittade på tv (Vilket var underbart för mig och oskar som inte har tillgång till någon tv). Därefter cyklade vi ner till stationen och hämtade upp Hugo, gjorde en liten guidning med ölstopp på Kontoret och så den långa vandringen hem.
Det var skönt att komma hem inatt kan jag ju säga!

Nu är det onsdag vilket betyder den sista lediga dagen denna veckan. Idag funderar jag på att åka till Nordby tillsammans med Anna, Mats och Louise. Klockan 16.00 sen är det matprovning på hotellet - ska alltså smaka all mat från resturangen, yey!!

Ikväll var både vi och tjejerna i rummet brevid sugna på att dra ut eller något liknande, vi får se hur det blir med det! hade ju faktiskt varit väldigt trevligt!

Nu har jag försökt väcka pågarna i 1,5 timme utan resultat, så nu går jag och duschar istället och hoppas på att dom är uppe när jag kommer tillbaka.. höhö..

Hejhopp! ( bilder från igår kommer upp snart, jag ska bara hitta lite tålamod till att lägga upp dom..)

Inga kommentarer: