28 juni 2011

Måndagsnatt

Man börjar ju undra ifall Jenny Karlsson har invigt en ny nattblogg? Skriver bara på nätterna nu för tiden!
åh herregud vad hungrig jag blev nu! måste vara för att jag ligger på mage och skriver. Nästan bud på att ta en macka eller två och skriva vidare senare.

Näääää, så kan man ju inte göra..
Jahajaa, jag är precis kommit hem från kvällens arbete och idag var det nice! lite stressigt till och med och det gillar jag faktiskt! då blir saker och ting gjort!
Fast jag tabbade mig lite, en gäst gick upp på sitt hotellrum igen eftersom att det tog för långt tid för honom att få mat. Jag gick snällt upp och bad så hemskt mycket om ursäkt och bjöd på maten han hade beställt.
Det är inte alltid lätt att vara servitris vill jag lova!

Utöver det var det en strålande kväll, känns underbart att äntligen få vara en i teamet!

Imorgon blir det åka av till Göteborg och lämna Mats på sjukhuset, så ska jag, Anna och Oskar ha lite kvalitetstid tillsammans. ska bli nice!

Jag är ledig fram till fredag, på torsdag har vi stormöte på restaurangen samt grillkväll på kvällen! Kalas!

öööh, jaa det var nog det man kunde få ut ur mig idag! ska försöka ta lite bilder och sånt imorgon. Pösshej!

Hur liten är inte Twixan på denna bilden!? gaaalet! åååh vad jag saknar henne...

Inga kommentarer: