14 februari 2011

Som en helt vanlig måndag

Idag är det alla hjärtans dag.
Denna dagen känns precis som alla andra dagar, inget speciellt alls.
Det är måndag, och jag sitter ensam i lägenheten och har precis ätit upp min egenlagande mat.

Inget speciellt alls, alltså.
Kommer antagligen inte bli mer spännande heller, funderar på att fixa lite med kokboken, och därefter gå och lägga mig i god tid.

gud vilket deppigt inlägg?
Hm..

Jag hade en jättemysig morgon med Oskar, synd att jag var tvungen att åka..
På Ljudmedian skrev vi ett svinroligt Manus som kommer bli helt galet roligt, längtar tills vi ska lägga rösterna!
Fick även veta att jag fått MVG i Ljudteknik A, vilket är så sjukt awesome! så jäkla stolt, äntligen lite belöning för mödan!
Nu blev jag genast lite gladare!

Inga kommentarer: