15 februari 2011

morgonen blev inte riktigt som planerat, kan man väl säga.


Vaknade upp med ett ryck och tittade på klockan: 07.37. Jag skulle alltså hoppat på bussen nu. Jag låg och velade till 07.45 ifall jag skulle eller inte, men insåg sen att jag var tvungen att åka.
Stressade runt och lyckades sätta mig på bussen 07.52, Lyckades tillochmed komma till skolan med marginal.. helt stört..

Första gången jag åkt till skolan utan att blötkamma ner mina miljontals virvlar jag har i bakhuvudet, och det var helt klart ganska spännande.

Från och med nu vet jag att bara om man vill så lyckas man med det mesta, så sjukt bra!

Efter psykologin så var jag på Mikael Nords föreläsning, och han hade minst sagt saker att berätta, helt klart lärorikt!
Har någon bild på telefonen som jag kanske lägger upp senare!

Pösspöss, nu ska jag laga lunch

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Ja, man kan om man vill! Jag har tagit mig igenom incheckning, säkerhetskontroll och boarding på Arlanda 9 minuter innan planet skulle flyga. Det var omöjligt sa de vid incheckningen, men jag hade hemlängtan!

charlotta sa...

Hej bobbi, måste bara säga att det är så skojigt att läsa inläggena nu när du har massa bilder och så i =) fortsätt med det! PUSS FRÅN LOTTA