12 februari 2011

Bara en liten beskrivning

Återigen sitter jag hemma hos oskar och funderar ut hur mina senaste dagar har varit, och förutom vissa obehagliga stunder, så har den varit riktigt bra.

Igår efter skolan följde stina och miranda med mig hem. (innan dess tog jag och mirre en sväng till Stadsbibilioteket, och jag blev så exalterad av att jag kunde låna böcker där ( då jag inte visste att bibliotekskortet vi fått till skolans bibliotek även funkar där) och lånade 5 böcker, varav 3 var på minst 300 sidor.)
Vi mättade våra magar med nygräddade våfflor och därefter gjorde vi oss fina för att åka till Felicia.
( älskar att vara blek som ett spöke, framförallt på de 2 första bilderna)
Därefter tog jag mitt pick och pack och åkte till Lund.
Härligt att komma dit!

Idag vaknade jag upp och insåg att idag är det Oskars födelsedag!
Han fick en puss på axeln innan vi bestämde oss för att gå upp och vakna till liv.
Stor helgsfrukost är aldrig fel hos Familjen Hansen, och idag var det även paketutdelning till födelsedagsbarnet! myspys.

Lunchen blev bullens korv, finns det något annat som kan ge en så mycket Nostalgi? - älskade Kalaskorv!


Oskar och jag lyckades sova middag och det tog ett tag innan vi vaknade till liv igen.

En liten promenix i fina vädret

Nu ikväll vankades det kalas med god mat och fint sällskap.

1 kommentar:

miranda sa...

oherregud! det går att kommentera, jises! :D tänkte bara säga att det var asgött med våffeldag! hoho :D