23 december 2010

Lov lov lov Snö snö snö

Snor snor snor!

Jag är fortfarande svinförkyld, och låter som en uppstoppad anka! Inte okej när man ska sjunga fint på julafton imorgon.

Jag sitter i mammas fina nya lägenhet, och på ett vis är den ju min också, jag är ju skriven här!
Jag är så glad för mammas skull, helt klart en perfekt julpresent!



Här är bilden jag har lovat stina att lägga upp :)


Igår var det en ganska knasig dag, Oskar och jag myste runt och hade en fin morgon, sen började vi städa, och städa och städa, och det blev ju riktigt bra tillslut!
Åkte in till stan och swiisch så satt han på tåget och så stod jag kvar och väntade på mitt...
Jag fick vänta länge..
Halvtimme efter halvtimme blev det försenat.. Inte okej.
Slutade iaf med att mamma kom brummande med bilen, och så julhandlade lite på Maxi i Bromölla.

Åt tacos hemma hos mamma, och sen rusade vi till kyrkan där Maj satt och väntade på mig. Vi köttade igenom låtarna, sen tog jag mig en promenix till challe.
Mums mums!
Jag, Anna & Lotta hade en fin onsdagskväll och myste och hade det gött.

Åkte hem till mamma och lyckades inte somna fören 3.
Jag gillar inte att vara förkyld!

Nåja, nu ska jag inte deppa mer, för det är ju trotsallt dagen före julafton!
Mamma är på jobbet till 2 och fram tills dess ska jag ta mig ett bad megalänge och bara njuta av värmen!

God jul på er allihop!!

1 kommentar:

Stina sa...

snyggis va! din frilla är super där alltså! :D