3 januari 2011

hundra år sedan sist

Jag har varit ursel på att uppdatera, jag ber om ursäkt för det!
Jag har väl egentligen inte någon anledning till varför jag inte gjort det, mer att det är skönt att låta omvärlden tappa greppet om mig ibland.

Julen var underbar här hemma i blekinges djupa skogar.
Firade hemma hos Emils flickvän Evelinas familj



Under juldagen åt familjen middag hos mormor & sven

Under mellandagarna rullade dagarna på, och jag tillbringade den mesta tiden med mamma, vilket känns som en evighet sen sist. Var iaf underbart att äntligen få lite tid med henne!

Oskar kom till oss och även vi hade några riktigt härliga och mysa dagar tillsammans.
Det drog ihop sig till Nyår, som vi firade upp på rönnvägen. massa god mat och gott sällskap!

Oskar och jag stack till pappa en kväll och avnjöt någon timme i bastun och hade det gött.
På morgonen gick vi på upptäcksfärd och fann både det ena och det andra... eller hur oskar..?


Jag åkte bussen till karlskrona och här sitter jag just nu!
Troligen stannar jag här till onsdag kväll eller torsdag morgon, sen ska jag tillbringa lite tid med faster Anna-Karin!

Jag lovar att bli bättre på att uppdatera hedanefter, jag behövde bara en liten paus för att verkligen kunna slappna av!

Inga kommentarer: