1 december 2010

Egentligen har jag inte tid..

.. jag har saker upp till öronen att göra, skallen bankar och nej, jag vill bara lägga mig och dö några dagar.

jag tänker uttala mig kort.
Igår, hämtade Mimmi upp mig och vi åkte till ÖB, Rusta, Jysk & Engelbräktslagret.
Jag har hittat världens bästa julklapp till mamma, haha!

Vi hämtade upp Matilda, och vi åkte till ekohallen där vi tillbringade 3 timmar, det var galet kul.
Åkte hem till mig, lagade mat och sen tog vi det allmänt lungt.
dom sov över hos mig, och vi åt frukostvåfflor hos Mimmi.
Fiint!

Idag har jag beställt min studentmössa, och det om något känns ju som en lättnad. Ett steg närmare till studenten som pappa sa, galet!

Nu ska jag äta upp alla skolböcker i världen och låtsas som om dom inte finns!

Tur att jag ska få träffa oskar i helgen, då laddas jag om igen!

Inga kommentarer: