29 november 2010

Helt klart en godkänd måndag

Lyckades försova mig i morse, men det kändes som om det mest var till min fördel.
Fick ta bussen istället för cykeln i morse, vilket helt klart var ett plus.
Dessutom var bussen lite sen, så jag kom lite sent till svenskan, men jag höll mig fokuserad hela lektionen, vilket inte brukar hända i vanliga fall.

Därefter hade vi Musikhistoria där vi bara kollar på en film om Mozart.
På ensemblen körde vi igenom den nya låten och fick gå tidigare för att folket skulle hinna äta.
Helt okej mat, tyckte jag.

Sen hade jag Ljudmedia, men MP hade något annat projekt dom var tvugna att bli klara med, så Oscar och jag höll oss i studion och la om min sång, och japp, det gick verkligen super!

ES-konsert, som var förvånadsvärt bra idag.

Dagen har varit på topp, det gillar vi !

Inga kommentarer: