17 oktober 2010

Helgen har varit helt kanon, annat kan jag inte säga.

Idag har oskar och jag bara legat i soffan och tittat på film. såna dagar är guldvärda ibland! precis vad jag behövde.

När vi gick och duschade möttes jag av något som gjorde mig så förundrad och irriterad, samtidigt som jag blev lättad över att äntligen få reda på vart alla mina tandborstar tar vägen!
Fyfan säger jag bara. Vem i hela världen bestämmer sig för att använda sig av någon annans tandborste i stället för sin egen? Jag tycker det är svinäckligt och avstår hellre än att känna att tänderna blivit rena av någon annans tandborse.
Usch nej, jag blev riktigt äcklad.
skrev ett långt inlägg om hela händelseförloppet men jag sparar det i utkast, så endast jag kan läsa hur min vrede talar med mig.

Från och med nu tänker jag aldrig placera min tandborste i toalettskåpet igen.
Undra hur många gånger du använt min fina rosa tandborste? fyfan..

1 kommentar:

stena sa...

vem har använt din tanborste? :O