16 oktober 2010

håller till i Lund

Hej alla glada! och jaa, alla ledsna också för den delen!

Jag håller till i Lund, och ikväll ska Oskar och jag till Hugo och fira honom. VI har köpt en ganska rolig present.. haha.
Nåväl.
Oskar och hugo håller på att filma på körfestivalen här i lund och jag glider med som på ett bananskal.
Igår var vi på en gospelkonsert med en kör från London som för övrigt var skitgrymma. Denna konserten kostade egentligen 200 kr, men det slapp jag att betala för att oskar är så bra på att ljuga.

Idag har det inte rullat lika lätt, dom filmade på och idag har jag druckit 2 chailatte från espressohouse. Död till kristianstad som inte har något EH..
Nåväl.
När ogge och jag kom hem från stan upptäckte vi att Lena hade köpt chaipulver därifrån och då kände jag minsann lite lycka i min trötta kropp.

Nu ska vi väl powernapa en gnutta innan det är dags att åka hem till Hugo.

Förresten, är det någon som har lust att köpa en telefon till mig?
Inte? Nåväl, då får ni stå ut med att jag inte kan svara fören 5 min för att jag måste ta upp min lilla tandpetare för att kunna svara. haha
Livet är hårt

Inga kommentarer: