19 oktober 2010

Hej Hopp

Jag börjar få lite smått panik, jag har ringt 5 olika tryckerier på olika tider i snart 3 veckor, och jag har inte fått något svar en enda gång?
Nåväl, jag får väl ta mitt pick och pack och hälsa på dom på fabriken!


Idag är det tisdag, och jag slutade redan kl 09.30, idag blev nämligen gitarrlektionen inställd.
Cyklade hem till Miranda, där vi spelade lite dam, och tittade lite på låtarna till imorgon. Just det, nytt från igår, jag blev inbjuden till Miranda och stinas spelning och jag tackar så gott för det!
Så imorgon ska vi spela en liten truddelut i lilla salen, göttgött.

Just det, idag köpte jag två rytmägg, det var kul tyckte jag.


Imorgon kommer Anna-Karin hit och vi ska laga mat, börja planerna med min balklänning och bara ha det allmänt fint!

Min telefon funkar, konstigt nog.
När alla de övre knapparna trillat av, blev det helt enkelt att använda den ( och lyckas hitta knapparna) genom att dra av hela knappsatsen, och konstigt nog, går det relativt bra att skriva.


Som tur är har anna-karin med sig en annan imorgon, underbart.
Jag måste verkligen köpa mig en ny telefon..

2 kommentarer:

Faster A sa...

Nu nämnde du mitt namn 2!!! gånger i ett inlägg. Är jag någon sorts Idol för dej eller? :-D
Det ska bli mysmys imorgon!

JennyKarlsson sa...

Haha, självklart är du min idol!!