21 oktober 2010

I need you now

sitter och dränker mina sorger i en stor kopp med chailatte.
Jag kanske inte har så mycket sorger just, men jag har en extrem hemlängtan.
Helt plötsligt känner jag mig så sjukt ensam i världen, bara just för detta ögonblicket.


Hoppas mamma, Emil & Ewelina kommer i helgen så jag får lite glädje och energi igen.

förövrigt är jag jättetacksam över att Anna-karin kom hit och muntrade upp mig lite, och gjorde min studiedag till en höjdare.
Spelningen på kvällen bidrag med 2 biobiljetter och det är ju verkligen inte fel.

Idag tog jag och faster A & I en lunch på det italienska matstället istan, mums!
handlade lite i 10 kronorsaffären varav ett inköp mina fina vita muffar!
(bild kommer senare, det är förmörkt i lägenheten nu)

Vid 13.00 gick jag till skolan, och Annakarin till tåget och ingegerd till jobbet.
Så var det med den saken.

Ljudteknikslektionen rullade på ganska bra, sen var det workshop med Mbappe från Afrika, det var lite jobbigt att behöva ha det så sent, för jag somnade nästan hela tiden och min mage skrek efter mat.

Nu ska jag läsa en massa om utvecklingspsykologi och bli smartast i världen.

2 kommentarer:

annakarlsson sa...

Alskade syster aven om du kanner dig ensammast i varlden sa ar du inte det. tank pa att pa andra sidan jordklotet sitter din storasyster och tanker pa dig och pa andra sidan finns alla andra. vi tanker pa dig till fulo dygnet runt. jag alskar dig - all energi fran mig!

Faster A sa...

Håller med Anna där. Vart i världen man sig vänder, är vi där med våra händer...på tangentbordet :-) OCH i våra tankar, jag tänker på mina nära och kära alla dagar och är så tacksam för att ni finns. Sen får man försöka låta bli att tänka på att man inte kan kramas jämt. dessto mysigare när det händer :-)
Kärlek!