30 september 2010

kanondag

Dagen blev precis lika awesome som jag trodde att den skulle bli!

Eftersom jag inte börjar fören 13.00 på torsdagar, åkte jag in till stan en timme tidigare för att ta mig en titt i stan.
Det blev mer än en titt, jag handlade saker till mig själv, för första gången på hur länge som helst! En ny svart klocka och en fin .. hm, vad ska man kalla det, väst/tunika/skitsnygg/Grymtsöt grej! hehe. självklart på rean på H&M, jag menar det är inte okej att handla upp hela sitt studiebidrag första dagen man får det. hehe.

Nåväl!
Sen hade jag Ljudteknik och jag är så sjuuukt grym, allvarligt talat.
Har gjort Human av The Killers i Midi, med alla effekter och allt. Mums! High five till mig själv KLAAASCH!

Därefter rusade jag iväg till bussen.
hoppade på och hoppade av vid Ekohallen. Det är verkligen smidigt att ta bussen dit!
mötte upp mamma, och guud vad jag älskar att träffa henne. Blir alltid lika glad, men idag var det bättre än vanligt. Jag har i 2 veckors tid haft grym mamma-längtan. Sjukt lättad över att få lägga armarna om henne och känna att min energi börjar höjas!
Mamma var grymt fnissig när jag träffade henne och sa " Jenny, nu ska jag visa dig någonting jättekul" och bakom en skärm satt Mormor & sven, helt oplanerat. haha.
Ännu mer energi över att krama om lilla mormor också. MUMS FÖR KÄRLEK FRÅN FAMILJEN!
vi åt lite mat först, och sen började vi letandet.
efter 2 timmar ungefär var vi färdiga.
Massa nytt till lägenheten, både stort och smått!
Mamma, du är så härlig.

När vi kom tillbaka till lägenheten så började vi med att sätta upp gardinstängerna, stryka gardiner och sätta upp dom.
Därefter lite extra fix och lite kaffe på det.
Woala:







Mamma du är så söt du!

Helhelts intrycket är sjukt göttigt!
Jag gillar´t!

1 kommentar:

Stnia sa...

va fint det blev! det glömde jag ju säga idag :D