29 september 2010

Plooooppp

Haha, nyss hände det som inte får hända.

Hihi, sitter och skrattar lite inombords. haha.
Hörde twixie gnälla, men jag kunde inte förstå vart hon var.
Efter en 10 minuters letande ( vilket som är väldigt länge i min lilla lägenhet!) hittade jag henne i min byrålåda.
Hon hade lyckats krypa in där när den stod öppen och jag lyckades stänga utan att ha en tanke på att hon kunde ligga där.
haha. kul!

Nåväl!
Nu har jag jobbat några timmar med projektarbetet, men det går inte så mycket mer framåt än att jag har ringt 4 tryckeri ( Ska se vilket som är billigast och därefter se vem som har lust att sponsra, kommer troligen dela upp de olika uppgifterna) Samt beställt 5 reflexskärmar så nu kommer jag kunna ta grymma bilder också!
Underbart.

Nu ska jag mysa med twixie så hon inte känner sig helt värdelös. hah.

Inga kommentarer: