24 augusti 2010

snoooor

Jag tror att en stor fet bacill har suttit och snorat på mig hela natten, för när jag vaknade i morse kunde jag knappt andas. Halsen trycker och jag är verkligen svinförkyld!
Hur ska detta gå?? det är frågan.

Nåväl, Hade Psykologi idag, faktiskt den enda lektionen, och GALEET vad det var spännande. Jag gillar läget, älskar alla mina val!

Efter maten följde jag med miranda och Stina hem åter igen, och vi åt fruktsallad och tittade på första säsongen av Sex and the city
Eftersom både jag och Miranda somnade i sängsoffan, bestämde jag mig för att lämna Fredrik Bööksväg och cykla hem till Albert.

Utanför fönstret är det storm, Twixie blir helt galen.
På tal om Twixie, jag har sovit grymt dåligt pågrund av att hon ligger och biter mig i öronslibbarna hela nätterna, vad är det för påhitt?


Nu ska jag avboka mitt spinningspass, för det klarar verkligen inte kroppen av idag. Hoppas på att jag mår bättre imorgon!

Inga kommentarer: