23 augusti 2010

Nr 2

jag vet inte vad det är med mig, men jag är sjukt sugen på att blogga.
detta kommer nog bli sjukt flummigt, men just nu vill jag bara ha någon att prata med, och man får ju alltid bäst svar av sig själv, så varför inte..

Oskar har något sneaky för sig, som vanligt, men han vill att jag ska lista ut vad han har tänkt på, men jag har ingen aning. Jag menar, det kan ju vara vad som helst!

Nåväl. Grubbelgrubbelgrubbel.

Det hade varit skönt om Anna-Lena, min berömda granne hade kunnat ta hand om min Twixie när jag vill besöka Oskar. Men det kan man kanske inte begära.
hm...

Kanske min kära Längre-bort-granne? Hon hade redan katter sa hon.. fast, dom kanske inte kommer överens.. Så många frågor, lika många svar..

Imorgon har jag bara Psykologi, sjukt stabilt. Men Mirre, Stina och jag kanske ska hitta på något efter skolan, jag hoppas det blir av!

För övrigt är jag ganska lycklig över tillvaron, jag känner att jag valt rätta val detta året, och jag längtar faktiskt lite till skolan.
Allt är så nytt och spännande på något vis, fast att det verkligen inte är det.

vi tjejer i klassen har planerat att åka till Turkiet efter studenten. Men nu kanske vi ska åka till Kreta istället, och då åker jag nog inte med. Jag vill besöka nya ställen, så att säga. Vi får se hur det blir med det, men jag vill jättegärna åka med iaf, om vi inte åker till Kreta vill säga. höhö.

Jag tror jag tappade tråden..

Jahahaja.
På torsdag kommer Sarah till mig, grymt vad jag längtar! Kommer ha det så fint! massa kärlek till henne.

Just nu tittar jag på fångarna på fortet. Firar tv4:s jubileum. Det ska man aldrig skippa.

Nej, detta blir ju inget vettigt, men det behöver det väl inte vara alla gånger...
Det tycker inte jag iaf!



Som sista ord blir det att Oskar är bäst, ingen protest och hundra liter kärlek till honom ikväll!
Jag saknar dig verkligen baby!

Inga kommentarer: