23 augusti 2010

måndag

åter igen blev det måndag, men det var längesen jag gick i skolan en måndag. ett helt sommarlov sen.


Det har gått bra med allt trotsallt.
Idag har jag varit så nervös att jag nästan kissade på mig innan Ljudmedia lektionen.
Jag kände nämligen ingen som skulle gå kursen, och som vanligt var jag så rädd att bli utstött.
Men självklart gick det hur bra som helst! Fick direkt en parkompis.
Det ska nog gå bra med allt, och jag kan inte säga annat än FYFAAN VAD KUL DET ÄR MED LJUDMEDIA!
Glädjer mig att ljudtekniken använder sig av samma program! Vilket betyder att jag redan på torsdag kommer sitta med programmet igen.

Galet hur kul jag tyckte det var, längtar verkligen till vi sätter igång med radiosändningarna!

Nu ska jag mysa lite med Twixie, sen ska jag sova tidigt!
Pööss

Inga kommentarer: