25 augusti 2010

bus eller godis?

Ställde in min sånglektion idag, Hanna blev tjurig på det, men det får man ta, tydligen.


Så första lektionen blev arbetsmiljö och säkerhet och det känns som om den lektionen är mer flummig än kultur & Idé historia. ska jag vara ärlig förstod jag inte riktigt vad kursen handlar om?

nåväl, därefter Psykologi, hatar att vara i A10, ger mig dåliga vibbar. Jag tappar verkligen koncentrationen i den salen..
Men det gick bra, psykologi är spännande!
därefter åt vi och så tog vi en sväng på stan.
Stötte på Ellen, Marie och Micke, och hängde med dom i stan enda till kl 5, trevligt!

kom hem, Twixie hade stökat järnet i lägenheten, toapapper över hela golvet och vattenskålen låg uppochner.
men nu är hon trött och ligger i min famn och sover hela tiden, skönt med katt!

imorgon kommer sarah och det ska bli så kul! har verkligen längtat!
älskar schemat, kunde inte bli bättre! börjar kl 13.00 imorgon.

1 kommentar:

Anonym men inte hemlig sa...

Arbetsmiljö och säkerhet kan mycket vara den mest värdelösa kursen på hela gymnasiet. Inte ens lärarna verkar veta vad den är till för.